אינסטגרם רילס – האסטרטגיה להגדלת פרופיל האינסטגרם בשנת 2021

קייס סטאדי- איך הפרופיל שלי גדל בכ-4,300 עוקבים באינסטגרם תוך מספר ימים באמצעות אינסטגרם רילס? + איך תוכלו לעשות את זה גם!

אם אתם משווקים את העסק שלכם ברשתות החברתיות, אתם וודאי מכירים את הפוטנציאל האדיר שיש באינסטגרם אבל גם בטח מרגישים את הקושי בהגדלת החשיפה, העוקבים והמעורבות. אז נכון, אינסטגרם היא פלטפורמה שלא קל לגדול בה, מרגיש שהיא הרבה פחות מתגמלת ולפעמים אפילו מרגיש שאם לא הגעתם ״בגלים הראשונים״ בתחילתה של האפליקציה, קצת אבוד לכם בשלב זה.

אבל בפברואר האחרון, אינסטגרם סוף סוף השיקו פיצ׳ר שמשנה את כללי המשחק באינסטגרם ונותן הזדמנויות חדשות ליוצרי התוכן ובעלי העסקים בפלטפורמה. לפיצ׳ר הזה קוראים אינסטגרם רילס. הרילס הם סרטונים קצרים, עד 30 שניות שאותם תוכלו לערוך בתוך האינסטגרם מבלי לצאת לאפליקציות חיצוניות.

היתרון הגדול והמשמעותי של הרילס זאת העבודה שאינסטגרם בפעם הראשונה נותנת לנו את האופציה ליצור תוכן ולחשוף אותו לקהלים חדשים. למה הכוונה? אם אתם מעלים תמונה או סטורי לדוגמא אז רוב מי שנחשף אליה זה העוקבים שלכם וגם רק אחוז מסויים מהם (אלא אם התברגתם באיזה האשתג מוצלח במיוחד אבל לרוב המשתמשים זה לא קורה).
לעומת זאת, באינסטגרם רילס, לא רק העוקבים שלכם נחשפים לתוכן שלכם אלא גם קהל חדש שמתעניין בתכנים דומים וכאן בדיוק נוצרת ההזדמנות שלכם לקפוץ על חלון ההזדמנויות הזה וליצור תכני וידיאו מלאי ערך שיתפסו את העיניים של קהל היעד שלכם ויגרמו לו לרצות לקבל עוד תכנים כאלו, לעקוב אחריכם, להתחיל לבנות מערכת יחסים ובתקווה גם להפוך ללקוחות 🙂

בנוסף לכל זה, אינסטגרם מאד רוצה שהפיצ׳ר הזה יצליח ויביס את טיקטוק ולכן ״דוחפת״ בעדיפות ראשונה תכנים שהם רילס לעומת תכנים אחרים ואפשר להרגיש את זה ממש במספרים של החשיפה ואפילו במיקום שהם בחרו לתת לפיצר בפלטפורמה- לא פחות מהאייקון האמצעי והראשי באפליקציה.

אז איך שימוש נכון באינסטגרם רילס השפיע על פרופיל האינסטגרם שלי?

כל המדדים קפצו לשמיים- החל מאחוזי החשיפה, הצפיות בסרטונים, הצפיות בסטוריז האינטרקציה בהודעות וגם כמה אלפי עוקבים חדשים שבחרו לעקוב ולהמשיך לראות אילו תכנים אני מציעה. עד לפני חודש- כל גדילה שהייתה לי באינסטגרם מעולם לא הייתה בזכות אינסטגרם, תמיד אלו היו אנשים שמצאו אותי דרך יוטיוב, טיקטוק או הבלוג וזאת הפעם הראשונה שאינסטגרם באמת נותנת לנו כמויות של חשיפה, אורגנית, בחינם.

 

אז איזה תכנים כדאי לעלות לאינסטגרם רילס?

הרבה אנשים מתקשים למצוא רעיונות לתכנים שאפשר להעביר בכמה שניות בצורה טובה ומעניינת שיגרמו לאנשים לרצות לשתף, להגיב ולהתחיל לעקוב אחריכם.
בדיוק בגלל זה הכנתי מדריך מתנה עם 8 רעיונות לצילום רילס קלים שמתאימים לכל פרופיל אינסטגרם/עסק שיעזור לכם למצוא רעיונות ולהתחיל ליצור רילס כבר היום!

לחצו להורדה>>>

מדריך אינסטגרם רילס

 

איך תוכלו להגדיל את פרופיל האינסטגרם שלכם גם באמצעות אינסטגרם רילס?

אם אתם לא באמת יודעים איך להשתמש באינסטגרם רילס או שניסיתם להשתמש בפיצ׳ר הזה אבל לא ממש ראיתם תוצאות, אני לגמרי יכולה להבין למה. זה לא מספיק לעלות רילס לפרופיל שלכם מבלי ליצר אסטרטגיה, להבין איך משתמשים בכלי הזה ואיך יוצרים תכנים שגורמים לאנשים לרצות לצפות בהם, לשמור אותם, להגיב ולשתף. כל אלו מדדים שמאד חשובים לאלגוריתם של אינסטגרם וצריך ללמד איך עושים את זה נכון.

וזה בדיוק מה שהקורס החדש שיצרתי בא לעזור לך לפתור:

קורס רילס פרו – האסטרטגיה המלאה להגדלת עמוד האינסטגרם, החשיפה והעוקבים באמצעות אינסטגרם רילס

אז מה קורה בקורס ואיך זה יעזור לכם להגדיל את פרופיל האינסטגרם שלכם?

✅ נלמד את כל מה שחשוב לדעת לפני שמתחילים לצלם רילס כדי להגיע לתוצאות הכי טובות
✅ ניצור ביחד רילס מיוחדים ובועטים שיגרמו לאנשים להגיב ולשתף
✅ נלמד איך לייצר תוכן מעניין שמושך וממגנט קהל חדש
✅ נלמד איך להפוך את החשיפה האדירה לעוקבים ולקוחות חדשים
וכל זה לצד ליווי מלא שלי וקבוצת פייסבוק רק לתלמידי הקורס להתייעצות, פרגון הדדי ועדכונים חשובים כדי שתמיד תיהיו מעודכנים בטרנדים הכי חמים.

לעוד פרטים על הקורס>>>